Uneix-te al programa de doctorat en Ciència Política, Polítiques Públiques i Relacions Internacionals (PPIR) per fer recerca avançada en els camps de la política, les polítiques públiques i les relacions internacionals.

La formació doctoral a PPIR inclou el disseny d’un projecte de recerca original i rellevant, així com l’adquisició de competències transversals per a una carrera acadèmica o professional. També podreu connectar el coneixement de les realitats polítiques i socials amb la intervenció social. L’Institut de Govern i Polítiques Públiques (IGOP-UAB) és responsable de dues línies de recerca del PPIR: Anàlisi, gestió i avaluació de polítiques públiques i polítiques socials i urbanes.

L’IGOP és un centre de recerca de la UAB creat amb l’objectiu de promoure la recerca, la formació i la divulgació en govern i polítiques públiques des d’un enfocament interdisciplinari i combinant l’excel·lència acadèmica amb l’impacte social. Compta també amb un grup de recerca reconegut per la Generalitat de Catalunya, “SGR i-GOP”, que proporciona un entorn d’aprenentatge als estudiants de doctorat que participen als seminaris mensuals del grup. A més, la SGR proporciona finançament per a l’assistència a conferències, escoles d’estiu, etc. Les línies específiques de “i-GOP SGR” són:

Alguns dels projectes de l’IGOP són:

L’IGOP ofereix un entorn de treball multicultural internacionalitzat centrat a l’excel·lència internacional. Com a estudiant de doctorat participaràs a les escoles d’estiu i tardor d’IGOP, així com en sessions temàtiques i jornades de portes obertes.

Envia la teva sol·licitud abans del 20 de març

Consultar ajuts, beques i convocatòries

Contacte: igop@uab.cat