Daniel EdmistonDaniel Edmiston es va incorporar al Departament de Ciència Política i Dret Públic el 2023. Actualment és investigador principal del projecte WHOCOUNTS, finançat pel Consell Europeu de Recerca i afiliat a l’Institut de Govern i Polítiques Públiques. Daniel ha dut a terme investigacions nacionals i comparatives basades en mètodes mixtos per examinar críticament l’impacte de la dinàmica Estat-ciutadà en la pobresa, la desigualtat i el benestar humà a països de renda alta. Les investigacions han comptat amb el suport de la Xarxa Mundial d’Universitats, la Comissió Europea, el Consell d’Investigació Econòmica i Social, l’Acadèmia Britànica i la Fundació Wolfson. Daniel ha treballat anteriorment per a la Unitat d’Estratègia del Primer Ministre, la London School of Economics, la Universitat d’Oxford i la Universitat de Leeds.

ÀREES D’INTERÉS

En general, el programa de recerca de Daniel està animat per les preguntes següents: quina és la relació entre política social, política de benestar i desigualtat? I tenint en compte aquesta relació, com haurien de configurar-se les intervencions (estatals) de benestar per abordar eficaçment la pobresa i els desavantatges?