Llorenç Soler IGOPLlorenç Soler-Buades és un investigador predoctoral afiliat a l’Institut de Govern i Polítiques Públiques de la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB). Té un Màster en Política Social, Ocupació i Benestar (UAB) i un diploma de postgrau en Anàlisi de Dades per a Ciències Socials de la Universitat de Barcelona (UB). Ha participat activament en el projecte Euroship finançat pel programa Horizon 2020, ‘Closing gaps in social citizenship’, i també va participar en el projecte europeu ‘Policy Crisis and Crisis Politics. Sovereignty, Solidarity and Identity in the EU post-2008’ com a assistent de recerca. També ha elaborat informes per a les institucions públiques sobre les polítiques d’educació en la primera infància. Les seves àrees d’interès de recerca es centren en la investigació comparada de l’Estat del benestar, amb un enfocament particular en les polítiques socials i del mercat laboral, així com en la política dels partits. En el marc del seu treball de tesi, Soler-Buades analitza des d’una perspectiva comparada les polítiques d’ingressos mínims a Europa, explorant l’impacte de la competició política i electoral en la formulació d’aquestes.

CONTACTE

Correu: llorenc.soler@uab.cat
Twitter: @llorenc_soler
Web:
Portal Recerca UAB:
ORCID: https://orcid.org/0000-0002-7028-5254
Google Scholar: Llorenç Soler
ResearchGate Citations
: –

ÀREES D’INTERÉS

Política social comparada i sistemes de protecció social, política de partits, ingressos mínims, condicionalitat laboral, treball en plataforma.

PROJECTES

• EUROSHIP Project: Closing gaps in social citizenship
  • SOLID Project: Policy Crisis and Crisis Politics (as a research assistant)
  • Inequalities and Social Pacts. Funded by Observatorio Social La Caixa.

PUBLICACIONS

• León M. Alvariño M. and Soler-Buades L. (2022) Una cultura política poco acostumbrada al diálogo. In Ayala, L (Ed). Desigualdad y Pacto Social. El Observatorio Social de la Fundación La Caixa.

• Soler-Buades, L., Comellas-Bonsfills, J. and Pérez-Durán, I. (2022). Policy Case Study 2: Labour rights regulation and the digital platform-based economy: the rider’s case. Social Inclusion and Social Innovation Policies.

• Ibañez, Z.,  León M.,  Soler-Buades L. and Alvariño M. (2021). Fostering work-life balance for precarious workers: culture and social protection systems in comparative perspective. EUROSHIP Working Paper No. 5.