Clara MarchClara March és graduada en Ciència Política i Gestió Pública, i en Sociologia per la Universitat Autònoma de Barcelona. Actualment, està cursant un màster en Intervenció Social alhora que treballa de Tècnic Mitjà de Suport a la Recerca a l’Institut de Govern i Polítiques Públiques de la UAB (IGOP) en el projecte de recerca ‘Evaluación de la gobernanza de los Servicios de residencias de mayores: transparencia, rendición de cuentas, confianza, calidad e igualdad’ (Care-Spain).

CONTACTE

Correu: clara.march@uab.cat
Web:
Portal Recerca UAB: –
ORCID
: –
ResearchGate Citations: –

ÀREES D’INTERÉS

Avaluació i Administració pública, Rendició de comptes i Intervenció social.

PROJECTES RELLEVANTS

• Evaluación de la gobernanza de los Servicios de residencias de mayores: transparencia, rendición de cuentas, confianza, calidad e igualdad (Care-Spain).

PUBLICACIONS DESTACADES

1. March, C. (2023). La desvinculació escolar en els centres educatius. Estudi comparatiu entre centres de titularitat pública, concertada i privada. [Treball de fi de grau]. UAB.
  2. March, C. (2023). Reconnectant amb l’escola. Estudi de cas en un casal obert de Mataró. [Treball de fi de grau]. UAB.