Presentació informe Polítiques de cooperació per a la pau

L’IGOP-UAB, l’ICIP i l’Escola de Cultura de Pau-UAB organitzen un acte per presentar l’informe “Polítiques de cooperació per a la pau. Anàlisi comparada de les polítiques públiques catalanes i valencianes (2015-2019)”. La presentació tindrà lloc el 8 de setembre de 2021, Dia Internacional de les persones Cooperants, de 10h a 11h.

En l’acte s’analitzarà quina ha estat l’evolució de les polítiques de pau en els últims 10 anys, valorant-ne les principals regressions i els majors avenços, i si les polítiques actuals estan suficientment especialitzades en el tema de pau.

També s’abordaran alguns debats des de la pràctica, com quina és la relació entre el desenvolupament, els drets humans i la pau i perquè no sempre són compatibles, o quines mesures s’han impulsat referent al paper de les dones, dels joves i de les persones refugiades en la pau.

L’informe és fruit d’una investigació impulsada per l’IGOP i l’Escola de Cultura de Pau, amb el suport de les subvencions de recerca en l’àmbit de la pau R-ICIP atorgades per l’ICIP i l’AGAUR (R-ICIP 2019).

Hi intervindran:

• Xavier Masllorens, president de l’ICIP, per a donar la benvinguda a l’acte.
  • Míriam Acebillo-Baqué (investigadora a IGOP-UAB), doctora en política, polítiques públiques i relacions internacionals.
  • Cécile Barbeito (investigadora a l’Escola de Cultura de Pau-UAB), investigadora en polítiques i pràctiques de construcció de pau.

Data: 8/09/21 a les 10h

Inscripció: prèvia recomanada aquí.

Acte en línia. Connexió mitjançant el següent enllaç.

ID de reunió: 893 0656 8085 / Codi d’accés: 805743.