Presentació Tesi doctoral Iolanda Bianchi

2018.10.25 – 12h Presentació Tesi doctoral
“A dins, en contra, més enllà i a través de l’Estat. Límits i possibilitats dels Comuns Urbans a Barcelona ”

Iolanda-Bianchi-IGOPIolanda Bianchi ha realitzat el seu doctorat entre la IUAV de Venècia (programa de Planificació Urbana i Polítiques Públiques) i la Universitat Autònoma de Barcelona (programa de Política, Polítiques Públiques i Relacions Internacionals). Defensarà la seva tesi doctoral el proper mes de novembre a Itàlia. Iolanda és llicenciada en Arquitectura per la Universitat de Ferrara, especialitzada en Regeneració Urbana per la UCL-The Bartlett School of Planning i interessada en tots els aspectes crítics de la planificació. S’interessa per tots els aspectes crítics de la planificació i la seva tesi doctoral se centra en els béns comuns en l’entorn urbà barceloní.

Seminari en obert (castellà)
Edifici MRA – 12h
(Campus UAB, Bellaterra).