Presentem Estàrter!

Projecte Estàrter

Estàrter és una iniciativa impulsada des de l’Escola de l’IGOP que compta amb membres d’institucions diferents: IGOP-UAB, CRIC (redactors d’Opcions), Aposta, LabCoop, Hobest Consultora, RAI, Can Masdeu, Federació Catalana d’ONG, Cooperativa ETCS i Cooperativa Fil a l’Agulla.

Consisteix en una experiència formativa col·laborativa per a iniciatives col·lectives, amb vocació transformadora, que facilita les reflexions i eines per fer front als reptes del dia a dia.

L’acte de presentació del projecte va tenir lloc a la seu de l’Escola de l’IGOP el passat dia 3 d’octubre i va comptar amb la participació de diversos dels seus integrants:

Álvaro Porro: Coordinador projecte i membre de CRIC (Opcions) i Can Masdeu
Òscar Rebollo: Coordinador Escola de l’IGOP
Montse Santolino: Responsable de comunicació de la Federació Catalana d’Ong
Ester Vidal: Membre de Lab coop i assessora de la consultora Hobest

Si vols més informació descarrega’t el document explicatiu o visita el post de l’Escola de l’IGOP

Projecte Estàrter Formulari Admissió

Si et vas perdre la presentació del projecte online pots tornar-la a veure al següent enllaç: Presentació estàrter

Segueix el projecte a les xarxes amb el HT

#estarter