Enrique Hernandez IGOPEnrique Hernández és professor associat (professor agregat) al Departament de Ciència Política de la Universitat Autònoma de Barcelona. Va completar un doctorat en Ciències Polítiques i Socials a l’Institut Universitari Europeu l’any 2016. Els seus principals interessos de recerca són les actituds polítiques, l’opinió pública, el comportament electoral i la democràcia. El seu treball ha estat publicat a Political Analysis, European Journal of Political Research, Electoral Studies i European Political Science Review, entre d’altres. El 2021 va rebre el “Premi GESIS Klingemann a la millor beca CSES” pel seu treball sobre polarització afectiva. Enrique és l’investigador principal del projecte DEMOTRADEOFF (2022-2027), finançat a través d’un ERC Starting Grant.

ÀREES D’INTERÉS

Actituds polítiques, opinió pública, comportament electoral i democràcia.