Obertes inscripcions al projecte Recerca-Acció participativa a centres educatius de Nou Barris

L’Escola de l’IGOP, NUS Processos Socials i Creatius i la Fundació Autònoma Solidària estem impulsant, amb el suport del Districte de Nou Barris, el Projecte Recerca – Acció Participativa a diversos centres educatius del Districte de Nou Barris.

Així doncs, l’objectiu principal del Projecte és acompanyar als centres educatius en el vincle amb els seus territoris i comunitats properes, així com la voluntat de generar consciència crítica i reflexió entre les i els estudiants de primària i secundària.

Des del Projecte oferim una formació gratuïta per a construir un equip de persones que acompanyaran a aquests infants en el procés.

LES INSCRIPCIONS PER PARTICIPAR-HI ESTAN OBERTES: Formulari Inscripció

Si ets estudiant de Grau de la UAB i vols participar al projecte, inscriu-te al formulari, i si a més vols aconseguir crèdits ECTS, posa’t en contacte amb la FAS:

fas@uab.cat

Si vols més informació del projecte descarrega’t el nostre dossier