Parlem de segregació residencial a Efecto Barrio

El dia 5 d’abril, els recercadors/es de l’IGOP Helena Cruz i Ismael Blanco, participaran a la Jornada “Efecto barrio. El impacto social de la segregación residencial en las ciudades ibéricas” organitzada pel Departament de Geografia de la UAB (Grup d’Estudis sobre Energia, Territori i Societat).

La Jornada té per objecte posar en comú i debatre els principals resultats obtinguts en la investigació i els materials elaborats en el marc del projecte “Efecto barrio: el impacto social de la segregación residencial en las ciudades ibéricas” impulsat pel MINECO en el període 2017 -2019, i en el qual hi han participat vint investigadors de sis universitats espanyoles i portugueses.

Ricard Gomà (IERMB), Helena Cruz i Ismael Blanco de l’IGOP-UAB presentaràn la ponència: “Asociacionismo ciudadano, capital social y segregación urbana”.

La Jornada tindrà lloc el dia 5 d’abril de 9h a 17:30h a la Sala de Juntes de la Facultat de Filosofia i Lletres de la Universitat Autònoma de Barcelona.

En aquest enllaç us podeu descarregar el Programa de la Jornada.