Carla Cordoncillo i Llorenç Soler nous doctors després de defensar les seves respectives tesis aquest mes de setembre.
Carla Cordoncillo
Respondre a la complexitat: contribucions d’avaluació i disseny col·laboratiu a la innovació de polítiques públiques
El passat 18 de setembre la recercadora a l’IGOP i analista d’Ivàlua Carla Cordoncillo, en el marc del doctorat industrial, va defensar la seva tesi doctoral “Respondre a la complexitat: contribucions d’avaluació i disseny col·laboratiu a la innovació de polítiques públiques” dirigida per la Doctora Raquel Gallego. El tribunal, format per Quim Brugué (Universitat de Girona), Daniel Albalate (Universitat de Barcelona) i Maria Bustelo (Universidad Complutense de Madrid) va qualificar la tesi amb Excel·lent Cum Laude.
El programa de Doctorats Industrials, promogut per la Generalitat de Catalunya, fomenta el desenvolupament de projectes de recerca estratègics dins d’una empresa, on el doctorand/a desenvolupa la seva formació investigadora en col·laboració amb la universitat. Alhora, aquests projectes seran objecte d’una tesi doctoral.
Llorenç Soler
The new politics of minimum income reform: Class, territory and values
El passat 26 de setembre el recercador de l’IGOP Llorenç Soler va defensar a la Sala de graus de la Facultat de Ciències polítiques i sociologia la seva tesi doctoral: “The new politics of minimum income reform: Class territory and values” dirigida per Margarita León. El tribunal, composat per Elke Heins (University of Edinburgh), Oscar Molina Romo (UAB) i Marcelo Maria Natili (Università degli studio di Milano) van qualificar-la amb Excel·lent.