Carlos Donaire IGOP

Carlos Donaire és graduat en Humanitats per la Universitat de Kingston de Londres, diplomat en Educació Social per la Universitat Complutense de Madrid i Màster en Polítiques Socials i Acció Comunitaria per l’IGOP. Actualment, treballa com a tècnic de suport a la recerca a l’Institut de Govern i Polítiques Públiques (IGOP) de la Universitat Autònoma de Barcelona en el programa de la Comunalitat Urbana de Nou Barris. Anteriorment, havia treballat en diferents serveis de l’acció social.

CONTACTE

Correu: carlos.donaire@uab.cat
Twitter: https://twitter.com/CarlosDonaireM
Web:
Portal Recerca UAB:
ORCID
: –
ResearchGate Citations: –

ÀREES D’INTERÉS

Acció comunitària, processos d’apoderament i comuns urbans.

3 PROJECTES RELLEVANTS

3 PUBLICACIONS DESTACADES

1. DONAIRE MARTÍN, Carlos (2022). Generación de capital social y empoderamiento ciudadano a través de los Equipamientos de Proximidad de la Trinitat Vella: Una mirada desde la Infraestructura Social. [Trabajo final de máster]. IGOP, UAB.