Convocatoria programa Juan de la Cierva 2018 – fins el 15/01/2019

El Ministeri d’Economia, Indústria i Competitivitat (MINECO) ha anunciat la convocatòria 2018 de suport a contractes postdoctorals de 2 anys a universitats i centres d’investigació pública a Espanya, dins del programa Juan de la Cierva a partir del 2019.

Per obtenir més informació i els textos complets de les convocatòries, seguiu aquests enllaços:

Atès que els candidats/es han de ser aprovats per una institució espanyola, l’Institut de Govern i Política Pública (IGOP) ha obert un procés de selecció de candidats/es.

Busquem candidatures interessades en una de les següents línies de recerca:

Anàlisi, Gestió i Avaluació de Polítiques Públiques (Grup de Recerca AGAPP): Administració i gestió pública; governança, innovació i avaluació; política social comparativa; administració local. Els possibles supervisors d’aquesta línia de recerca seran: Dr. Xavier Ballart; Dr. Raquel Gallego; Dr. Margarita León; Dr. Eva Østergaard-Nielsen.

Governança urbana, comunals, Internet i innovació social (Grup de recerca URGOCIS): Política i planificació urbana; habitatge; internet i béns comuns; innovació social. Els possibles supervisors d’aquesta línia de recerca seran: el Dr. Ismael Blanco i Dr. Marc Parés.

Les expressions d’interès s’han de presentar abans del 15 de gener de 2019 a: raquel.gallego@uab.cat.

Requisits específics:

Els investigadors/es interessats en treballar en una d’aquestes àrees haurien de comprovar que compleixen els criteris d’elegibilitat per a la convocatòria Juan de la Cierva (Formació o Incorporació) i que enviar una expressió d’interès que contingui el següent:

• CV
  • Una proposta preliminar de recerca (màx. 3 pàgines)
  • Carta de motivació (màx. 2 pàgines)
  • Dues publicacions rellevants

Descarregar la convocatòria IGOP