22/01/18, 13h
Ernesto Morales (Coordinador Escuela del IGOP) y Equipo
Projectes recerca Escola IGOP. Una proposta de marc d’anàlisi per a l’acció comunitària institucional i una proposta de recerca inspirada en la IAP.
Campus Bellaterra (Edifici MRA)
Seminari específic de projectes IGOP (obert)

Open Seminar 2018 Ernesto MoralesErnesto Morales és sociòleg, treballador social i doctor en Polítiques Públiques i Transformació social, per l’Institut de Govern i Polítiques Públiques (IGOP) de la Universitat Autònoma de Barcelona. El seu àmbit de treball ha estat l’acció comunitària i la participació ciutadana, acompanyant tant a organitzacions de l’àmbit social com a institucions públiques. Actualment és investigador a l’IGOP i coordinador d’activitats de l’EPSU (Escola de Polítiques Socials i Urbanes / Escola de l’IGOP), des d’on s’impulsen projectes de recerca aplicada, investigació-acció, formació i coproducció amb els agents del territori. El tema central de la seva investigació és el de l’empoderament ciutadà en el marc d’iniciatives promogudes des de les institucions, de manera central des de l’acció comunitària.