Open seminar: Conflictes en l’espai públic a la ciutat de Florència

“Conflictes en l’espai públic a la ciutat de Florència”

Seminari conjunt Urgocis (IGOP) i Espai Metròpoli (IERMB)
28/11/2018 – 12h
Edifici MRA, IERMB, 2a planta.
Campus UAB, 08193 Bellaterra

Margot Mecca (Malfé Film)

Margot Mecca ha estudiat lingüística, geografia i antropologia a la Universitat de Florencia on ha treballat com a investigadora del 2012 al 2013. La seva tesi de màster sobre conflictes en l’espai públic en el casc antic de Florència ha estat publicada com a monografia en 2013 (Pacini Editore).

És doctora en Geografia per la Universitat Autònoma de Barcelona. En la seva tesi doctoral ha investigat les pràctiques d’oci nocturn juvenil a Barcelona des d’una perspectiva de gènere, utilitzant mètodes qualitatius i visuals. Ha realitzat estades d’estudi i de recerca a Paris (Université Paris 7) i Lisboa (Universidade de Lisboa, ICS).

Des de 2011 Margot Mecca treballa també en l’àmbit del cine documental. Actualment col·labora amb el Festival dei Popoli (Florència) i la productora Malfé Film.

Descarrega’t el targetó de l’acte.

Targeto IGOP IERMB Margot Mecca 2018