Taula Rodona: Reptes organitzatius

Poster-Cloenda-Escola-Estiu-IGOPActe de cloenda 3a Escola d’Estiu IGOP sobre Innovació Social

Moltes iniciatives socials tenen una capacitat mobilitzadora molt important, o estan vivint un protagonisme i un creixement significatiu en els seus projectes (PAH, Som Energia, XES, Escoltisme, Coop 57, FIARE… ). Ara, “fer-se grans” planteja, entre d’altres, un repte molt important des del punt de vista organitzatiu. Les formes organitzatives no són “neutres”, responen a determinades concepcions del poder i de la participació i són, unes o altres, més funcionals a un tipus d’objectius o uns altres.

Com ens organitzem per mantenir els objectius i els valors? Com ens organitzem per no perdre eficàcia mentre guanyem democràcia? Ho debatrem en una taula Rodona el proper divendes 4 de juliol. La sessió l’organitza l’equip del projecte estÀrter i estarà moderada per Álvaro Porro.

L’acte comptarà amb la presència de membres de Coop57, la Xarxa d’Economia Solidària (XES), la PAH, Som energia, Guanyem Barcelona, Fiare, Trobada Popular Municipalista (CUP) i els Minyons Escoltes i Guies de Catalunya.

Ateneu la Flor de Maig
c/ Doctor Trueta, 195
Poblenou – Barcelona

Quan? 4 juliol