Taula Rodona La participació ciutadana a debat. Aportacions des de Brasil

Taula Rodona participació Brasil

Taula rodona i debat obert entorn als límits i potencialitats dels mecanismes de participació ciutadana al context actual.
Comptarem amb la presencia de:

• Pepe VargasLuiz Fernando Mainardi i Fernando Marroni, Diputats de l’assemblea de Rio Grande do Sul – Brasil.
  • Joao Ferrer, periodista (Rio Grande do Sul – Brasil).
  • Gemma Ubasart, politòloga i professora a la Universitat de Girona.
  • Fernando Pindado, jurista expert en participació ciutadana amb una amplia trajectòria a diferents institucions públiques.
  • Ernesto Morales, coordinador de l’escola de l’IGOP i de diferents projectes orientats a l’apoderament ciutadà i l’acció comunitària.

Activitat: Taula rodona oberta al públic sense inscripció prèvia
: 26/11/19 – 16:30h
Lloc: Escola de l’IGOP (Pg. d’Urrutia, 17 – Barcelona)

Descarrega’t el targetó invitació de l’acte en aquest enllaç.