Curs: Polítiques Públiques Socials

Del 24 al 27 d’octubre de 2017

Si ets un polític local amb responsabilitats en les polítiques socials o un professional vinculat a serveis socials, educatius, sociosanitaris, comunitaris o pertanys a alguna entitat del Tercer Sector Social que li interessi aprofundir en les oportunitats i desafiaments de la col·laboració i participació en la política social local, ja pots matricular-te al curs que t’ofereix Barcelona’gov a través de l’Institut de Govern i Polítiques Públiques (IGOP) de la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB).

El curs convida a reflexionar i compartir sobre les polítiques socials en un entorn de governança multinivell, de corresponsabilitat amb els agents socials i econòmics i des d’un plantejament integral i transversal de la política pública. Quins mecanismes de participació ciutadana, desenvolupament comunitari i innovació social a les polítiques socials? ¿Co-producció de polítiques públiques?

Durada: 30 hores (classes + visites a projectes i experiències a Barcelona).

Certificat de formació en acabar el curs expedit per Barcelona’gov i l’Institut de Govern i Polítiques Públiques (IGOP) de la UAB.