Ajut a la recerca sobre Governs Locals a Catalunya

La Diputació de Barcelona, la Fundació Carles Pi i Sunyer d’estudis autonòmics i locals, l’Institut de Ciències Polítiques i Socials (ICPS) i l’Institut de Govern i Polítiques Públiques (IGOP) convoquen de manera conjunta un ajut a la recerca sobre els Governs Locals a Catalunya.

La finalitat d’aquest ajut és fomentar el coneixement sobre els Governs Locals a Catalunya i, més concretament, sobre les polítiques públiques locals que aquests han dut a terme.

El termini de presentació de les sol·licituds finalitza l’1 de desembre de 2014 inclòs.

Pots descarregar les bases de la convocatòria en aquest enllaç