Bernardo Valente IGOP Bernardo Valente és doctorand a l’Institut de Govern i Polítiques Públiques (IGOP) de la Universitat Autònoma de Barcelona. Se centra en com la tecnologia pot millorar la participació pública en la presa de decisions de mobilitat urbana, esforçant-se per implicar tots els grups socials en el procés de deliberació.

La seva recerca està inspirada en la seva implicació en diversos projectes, com ara WebSig (finançat pel Programa de Política de Cohesió), BioAssembler (projecte Horizon) i GovApp (finançat per la Fundació Portuguesa per a la Ciència i la Tecnologia). Aquests projectes li han aportat experiència pràctica en l’ús de la tecnologia per fomentar la participació ciutadana.

Bernardo ha ocupat anteriorment càrrecs de recerca a l’Institut Universitari de Lisboa (ISCTE-IUL), a la Universitat de Coimbra i a la Universitat de Lisboa. Continua compartint la seva experiència com a professor convidat de Ciència Política i Administració Pública a la Universitat de Lisboa. És llicenciat en Ciències Polítiques i Relacions Internacionals per la Universitat Nova de Lisboa i un Màster en Ciències Polítiques amb especialització en Economia Política Internacional per la Universitat de Copenhaguen.

El seu treball pretén salvar la bretxa entre els ciutadans i els responsables de la presa de decisions, fent que la planificació de la mobilitat urbana sigui més inclusiva i participativa mitjançant la innovació tecnològica.

CONTACTE

Correu: 1684082@uab.cat
Twitter: –
Web:
Portal Recerca UAB:
ORCID: –
Google Scholar: –
ResearchGate Citations
: https://www.researchgate.net/profile/Bernardo-Valente-2

ÀREES D’INTERÉS

Participació Ciutadana, Estudis de Democràcia, Política d’Innovació, Smart Cities, Política de Transports.