El projecte EUBUSINESS (PID2023-151112NA-I00, finançat per l’Agència Estatal d’Investigació) del Departament de Ciencia Política i Dret Públic de la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB) convoca la sol·licitud d’un doctorand en el projecte “Business and polítics” dirigit per Irina Ciornei.

Projecte “Business and politics” a la Universitat Autònoma de Barcelona

El projecte implica investigació sota la supervisió de la Professora Irina Ciornei i Manuel Hidalgo-Pérez.

Us oferim una breu descripció del perfil necessari i del projecte. No dubteu a posar-vos en contacte amb irina.ciornei@uab.cat si necessiteu més informació sobre la plaça.

DESCRIPCIÓ DEL TREBALL

El sol·licitant seleccionat passarà a formar part de l’equip d’investigació format per Irina Ciornei (UAB) i Manuel Hidalgo-Perez (UPO Sevilla). L’equip te una estreta col·laboració amb Alessandro Pellegata (Universidad de Milan) i Zsofia Ignacz (Universidad de Frankfurt).

En estreta col·laboració amb l’investigador principal i la resta de l’equip investigador, el candidat seleccionat podrà:

• desenvolupar una tesi doctoral sobre un tema relacionat amb el projecte
  • participar a conferències acadèmiques
  • ajudar a l’equip de coordinació en tasques vinculades al projecte.

Perfil:

• Títol de màster/grau en ciències polítiques, sociologia, relacions internacionals, economia.
  • Bon domini de tècniques quantitatives.
  • Nivell avançat d’anglès.
  • Coneixements d’espanyol, alemany o italià són un avantatge.

El projecte PID2023-151112NA-I00

Resum:

El projecte EUBUSINESS investiga l’impacte dels fons Next Generation de la UE en el suport dels actors econòmics a la UE. L’estudi es basa en enquestes i experiments d’enquesta a petites i mitjanes empreses ubicades a Espanya, Itàlia i Alemanya, les principals receptores de fons Next Generation de la UE, tot i que es caracteritzen per diferències en els indicadors socioeconòmics i l’entorn empresarial. Els objectius específics del projecte són els següents:

• Avaluar els mecanismes a través dels quals les polítiques de governança del mercat de la UE, i en particular els fons de la UE Next Generation, influeixen en el suport dels actors econòmics a la UE.
  • Examinar el revers de les polítiques de governança del mercat, és a dir, el seu impacte en els actors econòmics les empreses dels quals no aconsegueixen el suport de Next Generation de la UE.
  • Investigar quines polítiques de governança del mercat a nivell supranacional tenen més probabilitats d’obtenir el suport dels actors econòmics de la UE.

Data límit per presentar la teva candidatura: 14/10/2024.

Projecte “Business and politics” a la Universitat Autònoma de Barcelona

COM APLICAR?

1. Registrar-se com a nou usuari o connectar amb el vostre compte UAB a https://seleccio.uab.cat/
  2. Seleccionar “CONVOCATÒRIA D’AJUTS PER A CONTRACTES PREDOCTORALS PER A LA FORMACIÓ DE DOCTORS 2024”
  3. Ompliu les vostres dades i pugeu la documentació sol·licitada
  4. Afegiu la referència del projecte PID2023-151112NA-I00 per escollir la plaça.
  5. Validar i enviar la vostra aplicació.