Cicle Seminaris Urgocis

El grup de recerca URGOCIS (Urban Governance, Commons and Social Innovation) organitza un cicle de seminaris sobre innovació social i comuns urbans. Els seminaris estan dirigits a estudiants de doctorat i investigadors/es i no requereixen d’inscripció prèvia. Tindran lloc en dilluns a les 13h a la seu de l’IGOP-UAB

9 Desembre 2015 – 16h
Constanza Parra Novoa (KU Leuven)
“La importancia de la innovación social como catalizador de sustentabilidad territorial”

18 Gener 2016 – 13h
Francesca Bria (NESTA)
“Enxarxament entre la universitat, els moviments i la Unió europea en la innovació social”

15 Febrer 2016 – 13h
Katarzyna Klimowicz, Universitat de Varsòvia.
“Another politics is possible: the case of Razem Party – the new left-wing political movement in Poland”

22 Febrer 2016 – 13h
Yuri Kazepov (University of Vienna)
“Is every city fit for social innovation? Opportunity structures and criticalities in a comparative perspective”