Sembrant alternatives

2013_sembrando-alternativasLópez D. y Tendero G.; Sembrando Alternativas. Un pequeño manual práctico para la Dinamización Local Agroecológica, 2013.

[+info] [manual]

El Manual sorgeix de la reflexió d’un grup de gent reunit entorn del I Seminari de Dinamització Local Agroecològica que va tenir lloc a l’Escola de l’IGOP a Barcelona del 14 al 16 de desembre de 2012.

Es va gestar amb l’objectiu de generar coneixement pràctic de forma participativa entorn a com dissenyar i desenvolupar iniciatives de Dinamització Local Agroecològica (DLAe) i va ser fruit del treball conjunt de l’Aliança per la Sobirania Alimentària de Catalunya (ASAC), l’Àrea d’Agroecologia i sobirania Alimentària d’Ecologistes en Acció i l’IGOP de la Universitat Autònoma de Barcelona.

El manual pretén ser una eina per a la Transició Agroecològica als territoris de l’Estat espanyol i pren com a punt de partida el treball col·lectiu que es va realitzar durant el Seminari. La producció de la guia s’emmarca en el projecte Sembrant Alternatives el qual ha estat finançat mitjançant una campanya de micromecenatge del març de 2013 amb Goteo.