El proper 2 d’octubre de 2024 es durà a terme l’ Open Seminar “Intersectional (In)visibility: experiences of irregular migrants in Barcelona”, impartit per la Dra. Gülce Ozdmeir (UPF).

Data: 02/10/2024 a les 12:30h sala de reunions de l’IGOP, MRA
Nom: Gülce Özdemir
Twitter: @gulcozdemir
Institució:
 (UPF)
“Intersectional (In)visibility: experiences of irregular migrants in Barcelona”.

Article disponible a:  https://www.tandfonline.com/doi/full/10.1080/1369183X.2023.2298351

Discussant: Daniel Edmiston (IGOP-UAB)

Gulce Ozdemir Open seminar

Özdemir és doctorat pel Departament de Ciències Polítiques i Socials de la Universitat Pompeu Fabra (UPF). Estudia les complexes relacions entre estructures polítiques, fenòmens socials i comunitats marginades. Té una àmplia gamma de publicacions, com ara documents de política i articles revisats per parells en revistes de primer nivell com ara Cities i el Journal of Ethnic and Migration Studies. La seva especial atenció se centra en la intersecció de la migració irregular i els entorns urbans, i com les dinàmiques de polítiques locals i nacionals configuren les experiències dels migrants a les ciutats. A través del seu treball, pretén identificar estratègies per crear entorns urbans més inclusius i justos per a tots els residents, independentment del seu estat migratori. Ha ocupat càrrecs com a investigadora pre i postdoctorals en prestigioses universitats i institucions com la UAB, l’Institut Barcelona d’Estudis Internacionals i la Universitat de les Nacions Unides – Institut Mundial de Recerca en Economia del Desenvolupament.