- Anàlisi de la viabilitat de la transformació de l’Associació PICA en fundació cívica.
- Cicle de Seminaris sobre Participació Ciutadana.
- Comporta el desplegament autonòmic un augment de les desigualtats a Espanya?
- Debats, discursos i polítiques locals de participació ciutadana en l’àmbit europeu.
- Desigualtats en l’accés a l’escolarització de 0 a 3 anys.
- Diagnòstic de les realitats de la població LGTB i supervisió del procés general de diagnòstic.
- El règim de benestar juvenil. Fonts de benestar i oportunitats transicionals dels joves catalans.
- El retorn social de les polítiques culturals.
- Els discursos i les pràctiques familiars d’elecció escolar. Les raons i les realitats de la tria d’escola a la ciutat de Barcelona.
- Explorando Nuevas Políticas Urbanas (EXNURB).
- Governança de la transició cap al Desenvolupament Sostenible a Catalunya.
- L’educació postobligatòria a Catalunya. Eixos de desigualtat en les trajectòries formatives més enllà de l’ESO.
- La incidència de la composició social dels centres educatius en el terreny de l’equitat educativa.
- La participació ciutadana en l’urbanisme: els Plans d’Ordenació Urbanística Municipal.
- Les polítiques d’usos del temps en municipis petits de la província de Barcelona.
- Les polítiques municipals de consum a la provincia de Barcelona: evolució (1999-2008), present i futur.
- Memòria de barris, barris amb memòria.
- Noves families, noves polítiques.
- Pla d’acció per a la Inclusió i la cohesió social (2009-2012).
- Polítiques de transició escola-treball. Un estudi exploratori d’instruments a Catalunya.
- Polítiques de transició escola-treball: anàlisi de pràctiques significatives a la provincia de Barcelona.
- Programa per al desenvolupament dels Plans Locals d’Inclusió Social (PLIS).
- Règims escolars i equitat educativa. Una aproximació comparativa recolzada en enquestes internacionals i estudis de cas.
- Segregació, mobilitat i consum residencial a l’àrea metropolitana de Barcelona.
- Seguiment i avaluació de l’estratègia per a la inserció de les persones amb discapacitat a Catalunya 2008-2010.
- Sistema d’indicadors pel projecte integral de Can Folguera, Sta. Perpètua de la Mogoda.
- Sistema informàtic de gestió i seguiment pel projecte integral de Can Folguera, Sta. Perpètua de la Mogoda.
- Transversalidad en los proyectos locales: de la teoría a la práctica.
- Xarxes interculturals als centres de secundària: aspectes organitzatius i pedagògis afavoridors de la integració relacional dels alumnes immigrats.
Seleccionar página