Open Seminar Daisuke Abe

Nuevas miradas al urbanismo participativo en Japón en la época de despoblación

Seminario URGOCIS (IGOP)
29/05/2019 – 13h
Edifici MRA, 1a planta.
Campus UAB, 08193 Bellaterra

Daisuke Abe

Daisuke és professor catedràtic d’Urbanisme i investigador a la Ryukoku University, Kyoto, Japó, des de 2011. Es va formar com a enginyer-urbanista i va obtenir el seu doctorat en 2006 en enginyeria urbana de la Universitat de Tòquio, Japó. Així mateix va obtenir el Diploma d’Estudis Avançats per la UPC-ETSAB amb el treball “Estratègia urbanística de Ciutat Vella de Barcelona (1979-2002). Avaluació del procés de la recuperació a través d’una comparació amb Tòquio”. La seva activitat investigadora es centra en l’estudi dels instruments, mètodes i teories de la política urbana i territorial, i en la relació entre recursos socials i desenvolupament local. Treballa com a funcionari dels comitès de diversos municipis com ara Kyoto, amb responsabilitats per als programes de gestió socio-urbanística.

.