Escola Estiu IGOP del 17 al 21 de juny

Us oferim el programa de la nova escola d’Estiu de l’IGOP que tindrà lloc del 17 al 21 de juny.

17/06/19 Cultura i desigualtat
18/06/19 Nous lideratges als barris
19/06/19 Territori i Recerca acció  (ATENCIÓN sessió tarda cancel.lada)
20-21/06/19 Un municipalisme transformador?

Descarrega el programa (pdf)

Inscripció:
gratuïta via formulari per temes d’aforament

Des de fa 9 anys, l’escola d’estiu de l’IGOP intenta ser un espai de reflexió col·lectiva i aprenentatge orientat a intentar donar respostes als reptes actuals. Les desigualtats socials al nostre sistema econòmic i social són cada cop més evidents i es veuen traduïdes en clars processos de segregació urbana, on els recursos i possibilitats es distribueixen de forma desigual als barris, posant en qüestió les capacitats de les administracions per a garantir la igualtat d’oportunitats.

Enguany volem continuar aprofundint sobre aquesta qüestió, no des de l’anàlisi de les pròpies desigualtats, sinó fixant-nos en les respostes i les estratègies que actualment s’estan articulant dia a dia als nostres barris per fer front a aquesta situació. I ho volem fer des d’una perspectiva diversa, des del punt de vista temàtic però també des del qui i com dona aquestes respostes.

Cultura i desigualtat.

17 de juny

Trobada oberta del grup de treball “Cultura i desigualtat a Barcelona”.
Lloc: Centre Cívic Trinitat Vella, Carrer de la Foradada, 36.

18h: Performance Itinerant Hay Ropa Tendía, passejada i teatre fòrum al
barri de la Trinitat . Amb la presència de:

• Associació Els Triniteiros – @elstriniteiros
  • Peluquitas – @peluquitas.barcino
  • Col·lectiu Maletas Viejas – @maletasviejas

Nous lideratges als barris.

Reflexionem sobre les experiències formatives orientades a l’apoderament col·lectiu
18 de juny, 16.30h a 20h
Lloc: Escola de l’IGOP.
Passeig Urrutia, 17 de Barcelona

Territori i recerca acció.

19 de juny
Lloc: Escola de l’IGOP.
Passeig Urrutia, 17 de Barcelona

MATI
El desenvolupament de la jornada té com objectiu contribuir al desenvolupament de projectes actius de l’IGOP.
Per una banda a la reflexió i propostes sobre polítiques públiques emmarcades en el projecte VINE – que analitza
les condicions de vulnerabilitat de les famílies amb dones amb treball a temps parcial-.

TARDA (ATENCIÓ sessió tarda cancel.lada)
La reflexió entorn als projectes de recerca-acció que estem promovent des de l’escola de l’IGOP

Col·loqui internacional. Un municipalisme transformador?
L’experiència de Barcelona en perspectiva

20 i 21 de juny.
Dijous 20 de juny (9.30h – 18h)
Divendres 21 de juny (9.30h a 11.30h)