SOCRISIS

Social Innovation against the Crisis: how leadership practices and civic capacity improve neighborhood development

Finançat pel programa IOF de les accions Marie Curie de la UE i sota la col·laboració de l’Institut de Govern i Polítiques Públiques (IGOP) de la Universitat Autònoma de Barcelona i el Research Center for Leadership in Action (RCLA) de la Robert F. Wagner Graduate School of Public Service de la New York University (NYU-Wagner); aquest projecte compara les respostes socialment innovadores sorgides en quatre barris desafavorits de Barcelona (Zona Nord de Nou Barris i Sants-La Bordeta) i Nova York (Bushwick i Mott Haven – Melrose). En base a aquesta comparació s’argumenta que tant les diferents pràctiques de lideratge col·lectiu (agència) com les característiques històrico-geogràfiques del barri (estructura) són essencials per comprendre la naturalesa i les potencialitats d’escalabilitat de les iniciatives socialment innovadores.

Web: http://www.socrisis.net/
Execució: 2014-2016