Proyectos activos en 2018

Projecte Recercaixa IGOP

Projecte Participació Estudiantil IGOP

Listado de proyectos 2016

Por orden alfabético (pueden consultarse los detalles en la Memòria IGOP 2016) Acció comunitària a la ciutat de Barcelona. Ajuntament de Barcelona-IMM... »

Listado de Proyectos 2015

En orden alfabético  (pueden consultarse los detalles en las memorias del IGOP): Assessorament en matèries competència del Ministeri de Salut, Afers S... »

Listado de Proyectos 2014

En orden alfabético: Anàlisi, gestió i avaluació de polítiques públiques. “AGAPP”. Generalitat de Catalunya. Avaluació de l’impacte de l’acció comunit... »

Listado de Proyectos 2013

Assessorament en la valoració de noves iniciatives promogudes per l’obra social “la Caixa”; revisió del projecte d’atenció i intervenció per abordar e... »

Listado de Proyectos 2012

Active aging, citizenship and participation Caught in the Act of Protest: Contextualizing Contestation (EUROCORES) Change in attitudes and political b... »

Listado de Proyectos 2011

Avaluació del Pla Transversal de Polítiques d’Igualtat de Gènere (2007-2010). Factores de desarrollo, política educativa y logros formativos en ... »

Lista de Proyectos 2010

Assessorament per a la constitució i dinamització del Consell de Ciutat de Rubí. Avaluació del procés participatiu per a la gestió d’un bosc públic a ... »

Listado de Proyectos 2009

Anàlisi de la viabilitat de la transformació de l’Associació PICA en fundació cívica. Cicle de Seminaris sobre Participació Ciutadana. Comporta ... »

Listado de Proyectos 2008

Acompanyament i suport tècnic al I Fòrum Veïnal de Ciutat Vella. Assessorament al Pla autonòmic per a la cohesió i inclusió social. Avaluació de la me... »

Llistado de Proyectos 2007

Anàlisi de les subvencions per al foment de la participació ciutadana de la Generalitat de Catalunya. Anàlisi i propostes per a la participació instit... »

Listado de Proyectos 2006

Anàlisi, avaluació i seguiment de les experiències participatives impulsades amb el suport de la Direcció General de Participació Ciutadana. Formació ... »

Listado de Proyectos 2005

Anàlisi Enquestes de l’Institut Genus en el marc de l’Observatori de Nous Consums de Drogues en l’àmbit juvenil. Diagnòstic sobre la... »

Listado de Proyectos 2004

Primeres Jornades Internacionals de Moviments Socials i Recerca Activista. Civicactive. Del Xino al Raval. Estudi de les polítiques públiques, les ins... »

Listado de Proyectos 2003

Anàlisi de les propostes electorals dels partits polítics catalans sobre l’educació. Anàlisis comparat dels canvis a l’administració i la ... »

Listado de Proyectos 2002

Globalització i xarxes crítiques a Catalunya: pautes d’articulació de capital social alternatiu. Participació Democràtica i comunicació política... »

Listado de Proyectos 2001

Balanç del Rendiment de les Institucions Autonòmiques. España 1980-2000. Estudi sobre l’estat de les competències municipals en educació i els d... »

Listado de Proyectos 2000

La democràcia radical: pluralisme participatiu i xarxes d’acció col·lectiva a Catalunya i Euskadi. Models de govern i nous patrons de la immigra... »

Listado de Proyectos 1999

Anàlisi dels règims autonòmics de benestar: Polítiques i gestió públiques a les Comunitats Autònomes amb major nivell competencial, 1980-2000. Coordin... »

Listado de Proyectos 1998

Informe anual Fundación Encuentro. »