Listado de Proyectos 2014

En orden alfabético:

• Anàlisi, gestió i avaluació de polítiques públiques. “AGAPP”. Generalitat de Catalunya.
  • Avaluació de l’impacte de l’acció comunitària en la salut de la població. Programa Recercaixa de “La Caixa”.
  • Banc d’experiències i bones pràctiques. Ajuntament de Barcelona.
  • Community Networks testeds for Future Internet Social Innovation Against the crisis: how leadership practices and civic capacity improme neighbourhood development. “Confine”.
  • Conducció de grups focals. Fundació Avedis Donabedian.
  • El rol de los medios sociales en la construcción de agendes más plurales. Generalitat de Catalunya.
  • Empoderem per transformar. Nous models d’intervenció per a l’acció social en la lluita contra la pobresa. Entitats Catalanes d’Acció Social (ECAS).
  • Estudi sobre les Polítiques locals de consum. Diputació de Barcelona.
  • Evaluación de la ley/política de participación. Gipuzkoako Foru Aldundia.
  • Implementació i metodologia d’un model d’avaluació d’abordatge a situacions de soledat de gent gran. Fundación “La Caixa”.
  • Innovació social al voltant de la discapacitat. Institut Guttmann.
  • Jóvenes, internet, política 2014. Fundación de ayuda contra la drogadicción (FAD).
  • L’atenció a la cronicitat des del sector públic català: xifres i arguments per a un canvi de model. Taula Entitats Tercer Sector.
  • MINECO. Dotació Addicional Ramón y Cajal 2013.
  • Participatory budgeting laboratory. EEA Grants.
  • Polítiques públiques per a la innovació social: oportunitats i reptes. Generalitat de Catalunya.
  • Projectes i activitat del Programa de Gent Gran. Fundación “La Caixa”.
  • Serveis de suport a la comissió tècnica Unidiscat en relació a persones amb discapacitats a les universitats. Generalitat de Catalunya.
  • Social innovation against the crisis: How leadership practices and cívic capacity improve neighbourhood development. “Socrisis”.
  • Socio Economic Studies: Socioal Studies 2014. CIEMAT.
  • Suport a les accions comunitàries de la ciutat de Barcelona any 2014. Ajuntament de Barcelona.
  • Urban governance, commons, internet and social innovation “URGOCIS”.