Concurs Promise Ser Jove Avui

El projecte Europeu Promise convoca un concurs per a joves de 15 a 30 anys sobre què suposa ser jove el 2018.

Preguntes freqüents

Qui pot participar-hi?

Els / les joves entre 15 i 30 anys. Es pot participar en equip o de forma individual. Heu de residir a Espanya o a les Illes (Balears i Canàries).

Queden exclosos del concurs els membres de l’IGOP i les persones vinculades a Promise.

Amb quin objectiu?

Explicar com és ser jove avui dia en el teu entorn. Hauràs explicar amb les teves paraules / imatges com és el teu dia a dia, els problemes que et trobes sent jove, propostes per millorar-los, què fas o feu, sigui de manera individual, en grup o des d’una associació o entitat …

Recorda que un dels objectius principals de PROMISE és donar visibilitat a comportaments i pràctiques que en ocasions són presentades com conflictives o no-convencionals i, en canvi, poden incloure importants elements d’innovació cap a societats més justes i sostenibles.

Com participar?

Envia una proposta creativa (real o ficció) generada ja sigui amb text, dibuix, fotografia, vídeo o àudio. Es valorarà sobretot la imaginació de la proposta, l’originalitat, l’enginy i la capacitat de síntesi. Consulta les Bases del Concurs per a conèixer en detall les modalitats de participació.

Recorda que només podràs integrar imatges, text i so propis i d’altres fonts que estiguin lliures de drets.

Materials lliures de drets?

Lliure de drets vol dir que es permet l’ús de l’obra, bé perquè és de domini públic (això depèn del país i segons els anys que han passat des de la mort de l’autor), o bé perquè la música té una llicència copyleft o Creative Commons que permeti la lliure distribució de còpies i versions modificades. Hi ha molts tipus de llicències copyleft o Creative Commons. Tingues en compte els termes i condicions de la llicència abans d’utilitzar la peça: algunes d’aquestes llicències permeten només ús, sense modificar, i que els mateixos drets siguin preservats en les versions modificades.

Puc participar més d'una vegada?

Es pot enviar un màxim de 3 propostes diferents per persona (no es pot repetir format). Per exemple, no puc enviar 3 vídeos, però si un vídeo, una nota de veu de WhatsApp i una sèrie fotogràfica.

Quin és el premi?

A escollir entre les següents opcions:

• Una càmera de vídeo o fotografia *.
  • Un smartphone a escollir (Huawei P10, 64 GB / Samsung Galaxy S7 Edge, 32GB / iPhone 7, 32GB)
  • Viatge de cap de setmana per a 2 persones en una ciutat europea (inclou transport fins a la ciutat escollida i allotjament -bed and breakfast-). No inclou dietes ni manutenció *.
  • Val per a centre comercial. (Targeta FNAC)

(*) L’import màxim del premi són 600 eur

S'ha d'enviar alguna cosa més?

Conjuntament a la proposta cal enviar al mail del promise (consulta les bases) un arxiu de text amb la següent informació:

• Nom i cognoms (si són un equip, de tots els / les integrants)
  • Edat
  • Títol obra
  • Dades de contacte (mail i telèfon)
  • Enllaç a vídeo (si és la via de concurs):
  • Premi escollit

Poster-PROMISE-CAT-ser-jove-avui