[vc_row][vc_column width=”1/2″][vc_column_text]El projecte Europeu Promise convoca un concurs per a joves de 15 a 30 anys sobre què suposa ser jove el 2018.

Preguntes freqüents[/vc_column_text][vc_accordion][vc_accordion_tab title=”Qui pot participar-hi?”][vc_column_text]Els / les joves entre 15 i 30 anys. Es pot participar en equip o de forma individual. Heu de residir a Espanya o a les Illes (Balears i Canàries).

Queden exclosos del concurs els membres de l’IGOP i les persones vinculades a Promise.[/vc_column_text][/vc_accordion_tab][vc_accordion_tab title=”Amb quin objectiu?”][vc_column_text]Explicar com és ser jove avui dia en el teu entorn. Hauràs explicar amb les teves paraules / imatges com és el teu dia a dia, els problemes que et trobes sent jove, propostes per millorar-los, què fas o feu, sigui de manera individual, en grup o des d’una associació o entitat …

Recorda que un dels objectius principals de PROMISE és donar visibilitat a comportaments i pràctiques que en ocasions són presentades com conflictives o no-convencionals i, en canvi, poden incloure importants elements d’innovació cap a societats més justes i sostenibles.[/vc_column_text][/vc_accordion_tab][vc_accordion_tab title=”Com participar?”][vc_column_text]Envia una proposta creativa (real o ficció) generada ja sigui amb text, dibuix, fotografia, vídeo o àudio. Es valorarà sobretot la imaginació de la proposta, l’originalitat, l’enginy i la capacitat de síntesi. Consulta les Bases del Concurs per a conèixer en detall les modalitats de participació.

Recorda que només podràs integrar imatges, text i so propis i d’altres fonts que estiguin lliures de drets.

[/vc_column_text][/vc_accordion_tab][vc_accordion_tab title=”Materials lliures de drets?”][vc_column_text]Lliure de drets vol dir que es permet l’ús de l’obra, bé perquè és de domini públic (això depèn del país i segons els anys que han passat des de la mort de l’autor), o bé perquè la música té una llicència copyleft o Creative Commons que permeti la lliure distribució de còpies i versions modificades. Hi ha molts tipus de llicències copyleft o Creative Commons. Tingues en compte els termes i condicions de la llicència abans d’utilitzar la peça: algunes d’aquestes llicències permeten només ús, sense modificar, i que els mateixos drets siguin preservats en les versions modificades.

[/vc_column_text][/vc_accordion_tab][vc_accordion_tab title=”Puc participar més d’una vegada?”][vc_column_text]Es pot enviar un màxim de 3 propostes diferents per persona (no es pot repetir format). Per exemple, no puc enviar 3 vídeos, però si un vídeo, una nota de veu de WhatsApp i una sèrie fotogràfica.

[/vc_column_text][/vc_accordion_tab][vc_accordion_tab title=”Quin és el premi?”][vc_column_text]A escollir entre les següents opcions:

• Una càmera de vídeo o fotografia *.
  • Un smartphone a escollir (Huawei P10, 64 GB / Samsung Galaxy S7 Edge, 32GB / iPhone 7, 32GB)
  • Viatge de cap de setmana per a 2 persones en una ciutat europea (inclou transport fins a la ciutat escollida i allotjament -bed and breakfast-). No inclou dietes ni manutenció *.
  • Val per a centre comercial. (Targeta FNAC)

(*) L’import màxim del premi són 600 eur

[/vc_column_text][/vc_accordion_tab][vc_accordion_tab title=”S’ha d’enviar alguna cosa més?”][vc_column_text]Conjuntament a la proposta cal enviar al mail del promise (consulta les bases) un arxiu de text amb la següent informació:

• Nom i cognoms (si són un equip, de tots els / les integrants)
  • Edat
  • Títol obra
  • Dades de contacte (mail i telèfon)
  • Enllaç a vídeo (si és la via de concurs):
  • Premi escollit