Jornades el futur de l’ocupació i l’economia social

La Revista Alternativas Económicas amb la col·laboració de l’IGOP de la Universitat Autònoma de Barcelona i el suport de l’Ajuntament de Barcelona organitza un cicle de debats sota el títol “El futur de l’ocupació i l’economia social” amb l’objectiu d’analitzar el futur del treball  en el nou context econòmic i davant alternatives com l’economia social i l’economia verda. Aquest cicle no busca només debatre sinó també enriquir la reflexió però sobretot estimular el diàleg entre diversos agents socials, polítics, econòmics, acadèmics per així  poder contraposar visions i discursos.

Formulari d’inscripció (gratuïta): http://bit.ly/jornadaocupacioeconomia

*Hi haurà un espai d’acollida per infants i s’oferirà la possibilitat d’un/a intèrpret (a confirmar al formulari d’inscripció).

Estan previstos dos debats: dimarts 29 i dijous 31 de Maig a l’Escola de l’IGOP (Passeig d’Urrutia 17) de 18h a 20h

Dimarts  29 de Maig de 2018: de les 18:00 a les 20h
L’economia social i solidària en el context de la nova economía
Presenta: Alternativas Económicas (Ariadna Trillas)
Modera: IGOP (Ernesto Morales)

• Sara Berbel, directora Barcelona Activa.
  • Miguel Ferrer,  director de KREAB. Asesor de Sharing España y Jdigital.
  • Mayo Fuster, investigadora de la UOC i col·laboradora de l’IGOP.
  • Alicia Trepat, Conectora de Oui Share.

Dijous  31 de Maig de 2018: de les 18:00 a les 20h
L’economia verda
Presenta: Alternativas Económicas (Mariana Vilnitzky)
Modera: IGOP