Sessió oberta Bones pràctiques en Polítiques Locals d’Habitatge

Bones pràctiques en Polítiques Locals d’Habitatge: sessió oberta del Màster de Polítiques socials i acció comunitària de l’IGOP.

En el marc del màster de polítiques socials i acció comunitària, i en col·laboració amb el Banc d’Experiències i Bones Pràctiques de l’Àrea de Drets socials de l’Ajuntament de Barcelona, el proper 23 de maig tindrà lloc una sessió dedicada a polítiques locals d’habitatge.

Per a això comptarem amb la participació d’Aitor Tinoco i Anna Soler que presentaran el Servei de Prevenció, Intervenció I Mediació en Habitatges Públics (SPIMHP) del Consorci de l’Habitatge de Barcelona i el projecte “Compartim pis?” impulsat pel Centre de Serveis Socials de Poble Sec i l’Institut Municipal de Serveis Socials.

El Banc d’Experiències i Bones Pràctiques de l’Àrea de Drets Socials de l’Ajuntament de Barcelona recull un conjunt de bones pràctiques tant de gestió interna com de prestació de serveis, ja siguin pròpies o en participació amb el tercer sector o amb d’altres administracions.

Per a més informació sobre el propi Banc de Bones Pràctiques i la resta d’experiències recopilades, es recomana consultar la web aquí

Anna Soler és Directora Territorial Sants Montjuïc.
Aitor Tinoco és Coordinador del SPIMHP.

Lloc: Escola de l’IGOP, Passeig Urrútia, 17, Barcelona.
Dia i hora: 23 de maig, 16:30