Acte 10è aniversari IGOP

L’IGOP celebra aquest any 2017 el seu desè aniversari. Per aquest motiu, ens plau convidar-vos al proper acte celebració previst pel proper 28 de setembre.

L’acte s’organitzarà sota el format de debat-col·loqui que comptarà amb la presència de Teresa Caldeira (antropòloga i Catedràtica d’Estudis Regionals i Urbans de la Universitat de Califòrnia, Berkeley) i Fernando Vallespín (Catedràtic de Ciència Política i de la Administració de la Universitat Autònoma de Madrid). Són dues persones de reconeguda trajectòria acadèmica que debatran sobre els reptes i les oportunitats de les polítiques públiques (horari previst de 18:00 a 21:30, a Barcelona). També es projectarà un vídeo commemoratiu, i tancarem l’acte amb un concert i un piscolabis.

Inscripció gratuïta (per temes d’aforament) en aquest enllaç

PROGRAMA (actualitzat a 26/09/2017)
Acte dels 10 anys de l’IGOP, 28/09/2017

Auditori del Parc Tecnològic de Barcelona Activa (c/Marie Curie, 8-14).
Barcelona, Districte Nou Barris.

18:00 Benvinguda

• a càrrec de Dra. Raquel Gallego (Professora Agregada de la UAB i Directora de l’IGOP), Dr. Armand Sánchez (Vicerector d’investigació i transferència de la UAB) i Dr. Gerardo Pisarello (Primer Tinent d’Alcalde de l’Ajuntament de Barcelona).

18:20 Visualització del Vídeo Commemoratiu

18:30- 20:00 Conferències

• Dra. Teresa Caldeira (Catedràtica, U. Berkeley).
    “Transformacions en els modes de vida col·lectiva: reflexió des de la perifèria de São Paulo”
    Presentada per Dr. Oscar Rebollo, (Titular d’Universitat de la UAB i ex-Director de l’IGOP).
  • Dr. Fernando Vallespín (Catedràtic, U. Autónoma de Madrid).
    “Balanç dels reptes actuals per les ciències socials”.
    Presentat per Dr. Quim Brugué, (Catedràtic d’Universitat de la UdG i ex-Director de l’IGOP).

20:00 Cloenda institucional

• a càrrec de Dr. Joan Subirats (Catedràtic de la UAB i primer Director de l’IGOP), Dra. Sara Moreno (Vicerectora d’alumnat i ocupabilitat, UAB) i Janet Sanz (Regidora de Nou Barris. Ajuntament de Barcelona).

20:30 Concert de Monique Makon i piscolabis

21:30 Fi de l’Acte