S16. Cap a un nou model de Serveis Socials?

Sessió 16.
Cap a un nou model de Serveis Socials?

Objectius:

En la propera sessió del Laboratori de serveis socials, i en la següent que es realitzarà a Donostia, en col·laboració amb la Universitat de Deusto- volem analitzar i debatre alguns dels intents d’explorar noves formes de fer en els serveis socials en els diferents nivells. Des d’intents de reorganitzar el conjunt del sector i redissenyar els seus sistemes de govern fins al replantejament de la relació entre l’acompanyament social i els mecanismes d’accés a les prestacions, passant per models d’atenció que permetin una gestió estratificada de les necessitats de la població (en lloc de la tradicional mera resposta a la demanda) o la integració i cooperació amb es sistema de salut o d’ocupació.

L’entrada és lliure però a efectes organitzatius us agrairíem que feu la inscripció a través d’aquest enllaç: Inscripció laboratori Serveis Socials

Data: Dimecres, 29 de març, a les 4 de la tarda

Lloc: Escola IGOP – Urrutia, 17 – Barcelona. Telf. 93 407 62 03

ponentsPONENTS:

Presentació i coordinació: Manuel Aguilar (professor de la Universitat de Barcelona)

Experiències que es presentaran:

• José Ignacio Santás García (Jefe de Departamento de Servicios Sociales. Distrito San Blas-Canillejas. Madrid)  “Experiències de gestió de l’atenció social eficient des d’allò col·lectiu”
  • Teia Fàbrega Pairó (Directora en Consorci d’Acció Social de la Garrotxa) “Experiència d’integració dels serveis socials i els sanitaris”
  • Xavier Uceda i Maza (Delegat del Consell per al model social valencià) Generalitat Valenciana “El nou model valencià de Serveis Socials: present i futur”

…………………….

materialsMATERIALS DE LA SESSIÓ:

• No disponible