Raquel Gallego, nova directora de l’IGOP

El passat 13 de juny es va realitzar la votació per a l’elecció de la nova direcció de l’IGOP. Amb una participació del 45% del cens la única candidatura presentada va  obtenir el 95% dels vots emesos.

Amb aquests resultats la nova directora és la Dra. Raquel Gallego. Anteriorment han ocupat el càrrec el Doctors Joan Subirats; Joaquim Brugué i Oscar Rebollo.

RAQUEL GALLEGO
Raquel Gallego Calderón és Doctora (Ph.D.) en Government (Ciència Política) i Màster (M.Sc.) in Public Administration and Public Policy per la London School of Economics and Political Science (LSE). També és Màster en Ciència Política i Llicenciada en Ciències Polítiques i Sociologia per la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB). Està acreditada com a Catedràtica per l’AQU-Catalunya (2010). Actualment és Professora Agregada del Departament de Ciència Política i Dret Públic i Investigadora de l’Institut de Govern i Polítiques Públiques (IGOP), ambdós de la UAB, i és coordinadora del Màster Universitari de Gestió Pública (UAB-UB-UPF). Els seus interessos de recerca inclouen anàlisi de polítiques públiques, reforma de l’administració i gestió pública, polítiques de benestar i descentralització. Ha publicat llibres, volums editats, capítols de llibres i articles en revistes com: International Public Management Journal, Governance, Public Administration –An International Quarterly, Public Administration Review, and Public Policy and Administration. És avaluadora i membre de consells editorials de diverses revistes acadèmiques. Ha treballat com a consultora internacional per a l’Interamerican Development Bank.

Contacte: Raquel.Gallego(at)uab.cat
Web: Google Citations