Jornada de presentació i debat projectes de Recerca

Benvolguts/des,

L’Institut de Govern i Polítiques Públiques de la Universitat Autònoma de Barcelona té com a missió impulsar la recerca i la formació en l’àmbit del govern i les polítiques públiques, des d’una mirada interdisciplinària i, sobretot, amb la voluntat que les seves activitats reverteixin en el progrés de la societat.

Fer bona recerca implica també obrir canals de comunicació amb la comunitat acadèmica i amb els destinataris finals de la mateixa. És per això que ara fa un any vam celebrar la primera jornada de presentació i debat de projectes de recerca. Els investigadors ens van parlar dels seus objectius i també dels dubtes que, tant a nivell teòric com metodològic, tenien plantejats. Sense oblidar allò que esperaven obtenir en termes d’impacte científic i social.

Vist l’èxit de la iniciativa, l’hem volgut repetir, i aquesta vegada amb una implicació molt directa dels dos grups de recerca consolidats de l’IGOP, el de Governança Urbana, Commons, Internet i Innovació Social (URGOCIS), d’una banda, i el d’Anàlisi, Gestió i Avaluació de Polítiques Públiques (AGAPP), de l’altra. Serà una jornada de reflexió i retrobament, oberta a totes les persones interessades en la recerca social i política.

Serà el divendres 8 d’abril a l’Escola de l’IGOP, al Passeig d’Urrutia 17 de Barcelona. Estarem molt contents de poder comptar amb la vostra participació.

Joan Subirats

9:30-9:45h
Presentació de la jornada. Joan Subirats

9:45-10:45h
Presentació dels Grups de Recerca consolidats: URGOCIS i AGAPPMarc Parés i Raquel Gallego.

10:45-11:45h
Projecte “Promoting youth Involvement and Social Engagement: Opportunities and challenges for ‘conflicted’ young people across Europe” (PROMISE). Jo Deakin / Zyab Ibañez

11:45-12:00 Pausa

12:00-13:00h
Projecte “Techno-social platform for sustainable models and value generation in common-based peer production in future internet (P2P VALUE)”. Mayo Fuster

13:00-14:00h
Projecte “La medida de la motivación para el servicio público”. Xavier Ballart

14:00-14:45: Dinar – (pica pica)

14:45-15:45h
Projecte “Innovació Social i Polítiques Públiques: reptes i oportunitats” (ISOP).
 Ismael Blanco

15:45-16:00: Cloenda

Assistència gratuïta (aforament limitat)
Confirmació prèvia per mail a: igop@uab.cat