S11. El model de serveis a Euskadi, Catalunya i Escòcia

Sessió 11.
Anàlisi i debat sobre tres models de serveis de llarga durada: Euskadi, Catalunya i Escòcia. Similituds i diferencies

Aquesta sessió es realitza conjuntament per videoconferència amb #GizarteMintegiak #SeminarioSociales Universidad de Deusto. Donostia i el Laboratori de serveis socials de l’IGOP-UAB, en el marc del conveni signat el passat mes de maig.

Data: 15 de setembre 2015, a les 16h.
Lloc: Escola IGOP – Urrutia, 17 – Barcelona

ponentsPONENTS:

Coordinació
Joan Subirats, Catedràtic en Ciència Política de la UAB, investigador de l’IGOP i Director del màster de Polítiques Socials i Mediació

Ponents

• Rafael Bengoa, Director de Deusto Business School Health, Ex conseller de salut del Govern Basc i assessor internacional en reformes de sistemes de salut.
  • Ramon Canal, recercador de l’IGOP-UAB.
  • Albert Ledesma, Director del Pla interdepartamental d’atenció i interacció social i sanitària.

…………………….

materialsMATERIALS DE LA SESSIÓ:

Exposició Bengoa [ pdf ]

Exposició Canal [ pdf ]