Identitat, Pobles, Mediterrània

Jornades Identitat, pobles, mediterrània. Universitats sorgides del poble, per al poble. (7 i 8 novembre 2013).

El CIEMEN, Centre Internacional Escarré per a les Minories Ètniques i les Nacions Historia Gruppo Studi Storici e Sociali Pordenone, amb el suport de la Università di Udine, de la Província d’Udine, de la Regió Autònoma del Friül Venècia Júlia i de l’Institut de Govern i Polítiques Públiques (IGOP-UAB) presenten les V Jornades Mediterrànies i la VIII taula rodona d’Història.

La jornada tindrà lloc els dies 7 i 8 de novembre a les seus de l’IGOP i del CIEMEN. Podeu descarregar-vos el programa en el següent enllaç: Jornades Identitat, Pobles, Mediterrània.

Dijous 7 de novembre de 2013, 11.00-14.00 h
Seu IGOP Universitat Autònoma Barcelona
Campus UAB Edifici MRA
08193 Bellaterra