Amb motiu de l’edició del llibre “Ciudades y pueblos que puedan durar“, hem preparat una jornada sobre municipalisme i polítiques locals per a la tarda del 12 de novembre a l’escola de l’IGOP (Nou Barris).

La jornada porta per títol Entre la crisi i la recentralització: viurem millor sense polítiques locals?. Pots consultar els/les ponents i els temes a tractar, així com informació per assistir-hi en el pdf del programa)

Programa de la Jornada [pdf]

Presentació

• Oscar Rebollo, responsable de l’Escola de l’IGOP i Ramon Canal, coordinador de recerca de l’IGOP.

16:45-17:30h
Polítiques locals en el canvi d’època: problema o solució?

• Ponència a càrrec de Joan Subirats, coordinador del doctorat de l’IGOP i Xavier Godàs, Alcalde de Vilassar de Dalt.

[Debat obert]

17:30-18:30h
Diàlegs a l’entorn de les polítiques locals: Com han de respondre les polítiques locals als reptes de la societat actual?

• Economia. Jordi Garcia Jané (Xarxa d’Economia Solidària).
  • Entorn. Un/a representant de Lacol.
  • Societat. Un/a representant de la “marea taronja” @MareaTaronja.

Modera:
Natalia Rosetti, recercadora de l’IGOP i professora associada de la UAB.

18:30-19:00h
Afrontant l’austeritat des de la reivindicació i la innovació.
Cloenda a càrrec de:

• Quim Brugué, Director de l’IGOP.
  • Consol Prados, Regidora de l’Ajuntament de Mataró i Diputada (2003-2012).