caesen

Llistat de Projectes 2009

  • Anàlisi de la viabilitat de la transformació de l’Associació PICA en fundació cívica.
  • Cicle de Seminaris sobre Participació Ciutadana.
  • Comporta el desplegament autonòmic un augment de les desigualtats a Espanya?
  • Debats, discursos i polítiques locals de participació ciutadana en l’àmbit europeu.
  • Desigualtats en l’accés a l’escolarització de 0 a 3 anys.
  • Diagnòstic de les realitats de la població LGTB i supervisió del procés general de diagnòstic.
  • El règim de benestar juvenil. Fonts de benestar i oportunitats transicionals dels joves catalans.
  • El retorn social de les polítiques culturals.
  • Els discursos i les pràctiques familiars d’elecció escolar. Les raons i les realitats de la tria d’escola a la ciutat de Barcelona.
  • Explorando Nuevas Políticas Urbanas (EXNURB).
  • Governança de la transició cap al Desenvolupament Sostenible a Catalunya.
  • L’educació postobligatòria a Catalunya. Eixos de desigualtat en les trajectòries formatives més enllà de l’ESO.
  • La incidència de la composició social dels centres educatius en el terreny de l’equitat educativa.
  • La participació ciutadana en l’urbanisme: els Plans d’Ordenació Urbanística Municipal.
  • Les polítiques d’usos del temps en municipis petits de la província de Barcelona.
  • Les polítiques municipals de consum a la provincia de Barcelona: evolució (1999-2008), present i futur.
  • Memòria de barris, barris amb memòria.
  • Noves families, noves polítiques.
  • Pla d’acció per a la Inclusió i la cohesió social (2009-2012).
  • Polítiques de transició escola-treball. Un estudi exploratori d’instruments a Catalunya.
  • Polítiques de transició escola-treball: anàlisi de pràctiques significatives a la provincia de Barcelona.
  • Programa per al desenvolupament dels Plans Locals d’Inclusió Social (PLIS).
  • Règims escolars i equitat educativa. Una aproximació comparativa recolzada en enquestes internacionals i estudis de cas.
  • Segregació, mobilitat i consum residencial a l’àrea metropolitana de Barcelona.
  • Seguiment i avaluació de l’estratègia per a la inserció de les persones amb discapacitat a Catalunya 2008-2010.
  • Sistema d’indicadors pel projecte integral de Can Folguera, Sta. Perpètua de la Mogoda.
  • Sistema informàtic de gestió i seguiment pel projecte integral de Can Folguera, Sta. Perpètua de la Mogoda.
  • Transversalidad en los proyectos locales: de la teoría a la práctica.
  • Xarxes interculturals als centres de secundària: aspectes organitzatius i pedagògis afavoridors de la integració relacional dels alumnes immigrats.
By IGOP

Leave a Reply

Your email address will not be published.

*

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Uso de cookies

Este sitio web utiliza cookies para que usted tenga la mejor experiencia de usuario. Si continúa navegando está dando su consentimiento para la aceptación de las mencionadas cookies y la aceptación de nuestra política de cookies, pinche el enlace para mayor información.

ACEPTAR